Körig dag!

Idag har det varit en intesiv dag - ibland blir det för många möten!

Jag har under de senaste veckorna haft många möten inbokade - vilket gör att dagarna blir helt upphackade och det är svårt att hitta tid att bara vara i verksamhten, gå runt och titta, vara med på lektioner, fritidshemmen och förskolorna.

Jag har varje dag 2-3 introduktionssamtal med medarbetarna, vilket är mycket värdefulla möten, sedan fylls det på med andra möten.

Idag såg dagen ut så här:
- 3 introsuktionssamtal
- Arbetsplatsträff med fritidshemmen
- Möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan
- Möte med arbetsmiljöverket
- Arbetsplatsträffmed lärarna

En mycket intensiv dag med en rad viktiga och värdefulla möten!
Nu sitter jag hemma och försöker reflektera och summera dagen som varit och ska snart ta i tu med att planera morgondagens konferens med all personal på skolan och förskolorna.

En intensiv...men spännande dag!
Jag måste bli lite bättre på att avboka tid till att vara med i verksamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0