Rundvandring på skolan

Vi har flera nya medarbetare på skolan och på torsdagen tog jag med några utav dem på rundvandring på skolan.

Jag vet själv hur "låååååång" tid det kan ta innan man hunnit runt på en arbetsplats när man är ny, så det känns angeläget att visa runt.

Vi gick runt i alla skrymslen och vrår.
Framförallt var det personal från Bäckalidens förskola som fick en visning av skolan och Siggan fsk.

Jag tror att även de som arbetat i många år behöver gå runt och titta hos varandra ibland, det är faktiskt ett fortbildningstillfälle att ta del av varandras miljöer och lokaler, att se hur vi på olika vis kan skapa inspirerande och lärande miljöer.

Jag hoppas att alla nya medarbetare känner sig varmt välkomna till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0