Lisbeth Pipping kommer till skolan!

29 Mars kommer Lisbeth Pipping tillbaka till skolan för att jobba med eleverna och möta Er föräldrar på kvällen.
Så boka in - 29 Mars - 18,30 i skolans matsal!

Varmt välkomna!

Kom närmare så ska jag berätta…

Jag heter Lisbeth Pipping jag är författare, föreläsare, forskare och dotter till en mamma med en utvecklingsstörning.

författarinnan Lisbeth Pipping

Jag ska låta er kika in genom mitt nyckelhål. Jag vet - man kan inte se allt genom ett nyckelhål, men ni kommer ändå att få se tillräckligt för att kunna förstå hur vi hade det som barn, jag och mina två småstystrar med vår utvecklingsstörda mamma”.
När du läst boken är det min önskan att du kan bevara en del av mig i ditt hjärta, så att du verkligen vågar se och göra något när du ser barn som far illa. På så vis kan fler barn få en någorlunda god barndom. Och till alla er som vågar se: Ni är räddande änglar, det är ni som gör att de utsatta barnen orkar vidare.

Du kan läsa mer på:
www.pipping.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0