Så glad! Vann pris som årets Utvecklingschef i Nacka kommun

Igår var det chefsdag med Lena Dahlstedt stadsdirektören i Nacka kommun. En som alltid mycket inspirerande dag blandat med vision, mål, utveckling av Nacka och spännande föreläsningar av bla. Troed Troedsson som talar om framtiden alltid lika spännande! Men - det som var så kul för mig var att jag vann pris/utmärkelse som Årets Utvecklingschef i Nacka kommun. Varje år premieras 4 chefer i Nacka kommun Årets Chef Årets Förändringschef Årets Förbättringschef Årets Utvecklingschef Jag är otroligt stolt för min utmärkelse då jag brinner för utveckling och stå i ständig förbättring av verksamheten och har under mina år på Sigfridsborgs skolenhet alltid jobbat för att utveckla verksamheten till att bli Världens bästa utbildning för barn och unga varje dag! Vi är på god väg och idag en av Nackas populäraste enheter som ger barn och elever en trygg ryggsäck full med kunskaper och erfarenheter när de lämnar våra enheter. Vi är stolta över våra elever i skolan som gör mycket goda resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0