Snö runt Bäckaliden

Problemet med snö runt Bäckaliden kvarstår och det verkar inte vara helt enkelt att få dit någon att ploga bort vallarna som är, framförallt utmed Bäckalidsvägen.

Det görs hela tiden prioriteringar - vilket jag kan förstå med den vinter vi haft  - och tyvärr är inte lokalgatorna första prio för kommunen i dagsläget.

De lägger idag sina största resurser på att hålla rent vid busshållplatser och vid de stora vägarna.

Jag kommer att fortsätta trycka på - men kan i dagsläget inte lova att vallarna försvinner.
Igår måndag var det ute en person och tittade, men jag fick dessvärre inga positiva besked om när snön kan vara borta.

Vi får alla hjälpas åt vid lämning och hämtning - jag vet att det är trångt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0