Fredag eftermiddag på fritids och klubben!

Min arbetsvecka avslutades med en tur på skolans fritidshem - Skeppet, Ankaret, Kompassen och Klubben.
En lugn stämning hade infunnit sig på alla avdelningar - lite fredagsmys!
På Kompassen var det pyssel som gällde - bla. hade eleverna gjort en egen "skidbacke" från en dag vid strålsjön - det var pulkaåkning, skidor, madrass mm - kan du hitta ditt barn? Dagens fredagscafé bestod av korv med bröd!
På Ankaret bjöds jag på spökvandring....skulle jag våga.....jag tog chansen, det var spännande och lite läskigt, men jag klarade av det. Vilken kreativitet!
På Skeppet var det lugnt och stilla, många barn hade gått hem tidigt, så det var musik och pyssel som gällde.
På Klubben var det också lugnt - endast 5-6 barn var kvar, där gällde lite dataspel och surf på nätet - lite extra så här på fredagen.

Hoppas nu alla får en skön och avkopplande helg!
Trevlig helg
Anne

Kommentarer
Postat av: Hario

Hejsan Anne!

Vad roligt att du har blogg.

Anne det spännande att läsa din bloggen då får vi veta att du ser allas aktivteter.

mvh

Hario

2010-02-04 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0