En ny vecka i antågande!

Helgerna rusar iväg...men det gör ju veckorna också. 2,5 veckor kvar till skolavslutning - det är ju inte klokt. Nu har jag snart varit en hel termin på Sigfridsborgs skolenhet!

Snart är det 1/6 - och då är det ju sommar!

Kommande vecka har mycket att bjuda - tänkte skriva i förväg vad jag ska ha för mig för omväxlings skull, så får man se om det blev så när veckan är slut!

Här är några saker som kommer att ske den här veckan:

 - IT - beställning av datorer till kommande läsår
- Plocka fram allt material till höstens Skolinspektion
- Vara med på en dag med "studenter" som gått en intern Nacka kommun ledarskapsutbildning
- Kvalitets möte - börja kika på kommande kvalitetsredovisning och sommarens utvärderingar
- Utbildning i vårt lönesystem


Ja - ett litet axplock av vad min vecka kommer att bjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0