En tur till Uppsala!

Tänk om veckan hade 8-9-10 dagar........

Men så är det ju inte, det handlar om att vara effektiv.

Onsdagen tillbringade jag i Uppsala på Rektorsprogrammet.
Även om jag lite motigt åkte dit blev dagen väldigt bra.

Det handlade om möten och kommunikation. Vad har vi för möten och kontaktytor.
Vi fick presentera för varandra vilka olika möten och styrningsfunktioner vi har inom bla kommunen.
Det var spännande att resonera kring detta med rektorskollegor.

Vidare fick vi spela ett spel....kändes ju lite sådär.....men det var riktigt bra. Spelet handlade om att genomföra förändring och utveckling, göra rätt val, få med alla medarbetare, uppföljning etc.

Nu ska jag ägna helgen åt att skriva mitt examinationsPM i juridiken!
Nja.....lite ledigt ska jag allt ha också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0