Full fart i alla hus!

På eftermiddagen blev ett möte inställt och jag hann runt i hela huset / husen!

Började på Bäckaliden där det var kalas. Sista onsdagenllt i varje månad firar alla avdelningar de barn som fyllt år, så jag hade tur och fick vara med på 4 kalas (ett på varje avdelning).

På skolan var det ute och innelek. Fick möjlighet att hoppa in lite på fritids och hänga in kläder i torkskåpet efter härlig lek i snön på Ankaret. Annars var det lek, pyssel och pingis spel som gällde.

På Kompassen likaså, här var det även lite julpyssel med sömnad. Jag tror barnen sydde gula fina stjärnor som kan hängas upp.

På Skeppet var det Dans! Jag fick prova på "stopp dans" - men det var jag inget vidare på, barnen var mycket bättre på att stå stilla när musiken stannade.

På Siggans fsk var det en lugn eftermiddag med samling på Stora Delfinen, lugn lek på Lilla Delfinen och dans på Sälen.


Avslutade min tur med att samtala med en mamma som har barn på skolan, hon berättade hur nöjd hon varit i alla år med verksamheten på skolan och ville berömma alla duktiga och engagerade medarbetare som jobbar på enheten - TACK! Alla gör ett fantastiskt jobb och det är en fröjd att gå runt och se allt fint som sker på förskolorna och skolan.


Kan man ha det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0