Möten med människor!

Mina dagar är fyllda av möten.

Möten med människor och medarbetare!
Möten som ger energi!

Det blir många diskussioner, funderingar, samtal och kreativt tänkande.
Ofta handlar mötet om något "problem" som ska lösas, eller något område som ska utvecklas, så mycket av mitt arbete handlar om problemlösning och vara stödjande och lyssna in.

Idag samtalade jag (bla) med en medarbetare kring ledarskap och vikten av att lyssna.
En av de viktigaste egenskaperna som ledare, oavsett om man är ledare för barn eller vuxna är just att lyssna.
Som ledare måste man lyssna, vara lyhörd och ödmjuk - samt vara intresserad av människor och se andra människor utvecklas.

Så jag vill slå ett slag för lyssnandet!

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0