Rektorsprogrammet

Som jag skrivit om tidigare går jag Rektorsprogrammet.
En statlig rektorsutubldning som alla rektorer måste genomgå.

Det är en mycket bra utbildning, men krävande.
Jag går på Uppsala Universitet och går nu mitt andra år.

Nu arbetar vi med Mål och Resultatstyrning och det har givit mig många nya funderingar på organisation, undervisning, fritidshemmens verksamhet, förskolans verksamhet mm mm mm - Många tankar kring att ha för ögonen att alltid nå ökad måluppfyllelse gentemot Lgr 11 och Lpfö 98 (Våra läroplaner)

I torsdags och fredags var det internat i Sigtuna och vi arbetade med våra examinationsuppgifter som ska läggas fram i slutet av November.

2 intensiva - men mycket bra dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0