Måndag morgon och fritids!

Nu börjar jag, Hasse och Andreas få till en bra struktur och rutin på måndags morgnar.
Känns som det fungerar mycket bra!

Vi är inne till ca 8.30, de som vil går ut redan vid 8.15 - förra veckan var vi alla inne lite längre då det var dåligt väder.

Idag höll jag mig inne med de flesta flickorna, medans grabbarna gick ut med Hasse och Andreas.

Full fart i matsalen, det ritades, spelades spel, lästes och spelades och bytte Pokemon kort. Några tog det lite lugnt och åt frukos.

Vi tänder ljus och försökder skapa en lugn och skön morgon, funderar på att dra igång ljudanläggningen med lite klassisk musik....

När vi gick ut, gick jag och några tjejer till Linbanan och efter mycket tjat, tog även jag en tur! Riktigt kul faktiskt, om än lite läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0