Fredag igen....

Då var det fredag igen Ännu en fantastisk jobbvecka börjar gå mot sitt slut Under de senaste veckorna har jag vikarierat för Einar Fransson - Produktionsdirektör i Nacka kommun för den kommunala produktionen av förskola, skola och gymnasium. Spännande dagar med några nya möten och upplevelser. Annars har det varit full fart på Siggan med förskolor. Den här veckan har jag bla. ägnat mig åt Ekonomi Skolledningsmöte Elevhälsoteam Interna elevhälsomöten med pedagoger Expeditionsmöte med planering inför sommarens alla arbeten Lokal samverkansgrupp Möte om vår musikundervisning Schemamöte inför höstens schemaläggning Jag har även varit på ett studiebesök på Förskolan Paletten i Stockholm som har en mycket spännande arkitektur. Det är bra att spana lite när man ska bygga nytt....men jag tror vi har lite bättre idéer än det vi såg där, men som sagt bar att fylla på med inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0